sieć dealerów

Międzykontynentalna współpraca między Ameryką i Włochami doprowadziła do powstania nowego koncernu motoryzacyjnego, łączącego grupę Chryslera z grupą Fiat. W konsekwencji w 2014 roku powstał Fiat Chrysler Automobiles, który, pomimo iż jest jednym z młodszych koncernów, posiada mocne i znaczące marki na rynku światowym. Wynika to z faktu, że amerykański Chrysler działa już od 1925 roku, a włoski Fiat od 1899.

Zróżnicowana oferta

Grupa FCA oferuje swoim odbiorcom samochody różnego rodzaju. Spod ich ręki wychodzą samochody osobowe, pojazdy dostawcze, ale także części samochodowe i systemy produkcyjne. Koncern posiada 102 zakłady produkcyjne. Ponadto, warto wspomnieć, że grupa FCA nawiązując współpracę z zewnętrznymi firmami finansowymi, świadczy usługi pośrednictwa, wynajmu, finansowania detalicznego oraz FCA Leasing. Grupa posiada w Polsce 16 spółek i prężnie rozwija się dzięki zakładom w Tychach, Bielsko-Białej i Skoczowie.

Marki FCA Group

Wspomniany koncern posiada bardzo szeroką i zaawansowaną sieć dealerów, którzy sprzedają dostępne w ich ofercie pojazdy. Bogata oferta samochodów składa się z takich marek jak Abarth – sportowe wersje Fiata, Alfa Romeo – włoskie pojazdy kompaktowe, Chrysler – amerykańskie samochody różnego typu, Dodge – głównie pic-up i amerykańskie samochody sportowe, Fiat włoskie samochody miejskie i kompaktowe, Fiat Professional – auta dostawcze, Jeep – auta terenowe, SUV-y, crossovery, Lancia, Ram – cześć Dodge, Maserati – luksusowa marka włoska. Oprócz powyższych, w skład koncernu wchodzi także serwis i części zamienne, czyli Mopar; odlewy żeliwne (Teksid) oraz Comau systemy produkcyjne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *